bachFest Tallinn

Toetajad:

Tallinna linnavalitsus

Tallinna Kultuuriamet

Eesti Kultuuriministeerium

Eesti Kultuurkapital

 

Koostööpartnerid:

MTÜ Loovüksus

SA Eesti Kontsert

Eesti Kammermuusika Ühing

Eesti Muusika- ja Teatriakadeemia

 

Festivali kunstiline juht Andres Uibo

Festivali produtsent Kaia Lattikas

bachFest logo | Tallinna Bachi nimeline muusikafestival

Juba kuuendat korda võtab Tallinna linn uut aastat vastu 1.-7. jaanuarini toimuva suurejoonelise Bachi muusika festivaliga “bachFest Tallinn.

Kõigi aegade suurima helilooja, Johann Sebastian Bachi loomingule pühendatud muusikafestival on ilus ja helge uusaastatervitus kõigile linnaelanikele ja külalistele.
bachFest  Tallinn 2017
  kontserdid toimuvad Tallinna ajaloolistes kontserdipaikades – Niguliste muuseum-kontserdisaalis, Jaani kirikus, Kadrioru lossis ja Estonia Kontserdisaalis.

Kontserdid

Kädy Plaas, sopran

Ka Bo Chan, kontratenor

Juhan Tralla, tenor

Pavlo Balakin, bass

Kristjan Kannukene, elektrikitarr

Andres Uibo, orel

Kammerkoor Collegium Musicale

Festivaliorkester Concerto bachFest

Kontsertmeister Maano Männi, viiul

Dirigent Endrik Üksvärav

 

Georg Böhm                             Prelüüd C-duur

Andres Uibo, orel

 

Johann Sebastian Bach             Kantaat „Singet dem Herrn“ BWV 190 (1724)

 

 

Johann Sebastian Bach             Prelüüd ja fuuga C-duur BWV 547 (1723)

Andres Uibo, orel

 

Johann Sebastian Bach             Viiulikontsert a-moll BWV 1041 (1717)

seade elektrikitarrile ja orkestrile

Kristjan Kannukene, elektrikitarr

Festivaliorkester Concerto bachFest

Kontsertmeister Maano Männi, viiul

 

Johann Sebastian Bach             Koraalieelmäng „Ein feste Burg“ BWV 720 (1709)

Andres Uibo, orel

 

Johann Sebastian Bach             Kantaat „Ein feste Burg ist unser Gott“ BWV 80 (1715)

 

 

Kädy Plaas

– lõpetanud magistrikraadiga Eesti Muusika- ja Teatriakadeemia dotsent Nadia Kuremi juhendamisel

– täiendanud end Hamburgi Muusika- ja Teatriakadeemias prof. Ingrid Kremlingi lauluklassis

– laulnud Eesti Filharmoonia Kammerkooris

– osalenud Nargen Opera, Rahvusooper Estonia, teater Vanemuine ning Hamburgi Riigiooperi lavastustes

 

Ka Bo Chan

– sündinud Hong-Kongis, õppinud USAs, tulnud Eestisse aastal 1997 Veljo Tormise kutsel

– lõpetanud Eesti Muusika- ja Teatriakadeemia Teele Jõksi klassis

– praegu laulab lisaks soolokarjäärile ka Riiklikus Akadeemilises Meeskooris

 

Juhan Tralla

– lõpetanud Eesti Muusika- ja Teatriakadeemia viiuli erialal Mari Tampere- Bezrodny klassis

– õppinud laulmist Eesti Muusika- ja Teatriakadeemias Mati Palmi juhendamisel ning Viini Muusika- ja Draamakunsti Ülikoolis Gerhard Kahry lauluklassis

– olnud Viini Volksoperi, Weimari Saksa Rahvusteatri ja Mannheimi Rahvusliku Teatri solist

 

Pavlo Balakin

– lõpetanud Donetski Muusikaakadeemia džäss-saksofoni klassis

– laulnud Ukraina Rahvusooperi kooris ning Rahvusooper Estonia kooris

– alates 2013. aastast Rahvusooper Estonia solist, Eesti teatri aastaauhinna laureaat 2013

 

Kristjan Kannukene

– kitarrist, laulja, helilooja

– lauluvõistluse ,,Eesti otsib superstaari” 2015 finalist

– õpib Eesti Muusika- ja Teatriakadeemias vioolat

 

Andres Uibo

– lõpetanud Tallinna Riikliku Konservatooriumi prof. Hugo Lepnurme klassis

– täiendanud end Lübecki Kõrgemas Muusikakoolis prof. H. Gebhardi juures

– Tallinna rahvusvahelise orelifestivali algataja ja kunstiline juht

– Suure -Jaani muusikafestivali kunstiline juht

– helilooja, organist, Eesti Muusika-ja Teatriakadeemia professor

 

Kammerkoor Collegium Musicale

– loodud aastal 2010 dirigent Endrik Üksvärava eestvedamisel

– eesmärk on rikastada Eesti muusikamaastikku ja, pakkuda kõrgetasemelisi muusikaelamusi

– repertuaar ulatub renessansist kaasaega, olulisel kohal on vanamuusika ja Eesti heliloojate teosed

 

Concerto bachFest mängijad on koos musitseerinud juba palju aastaid enne Bachi muusika festivali tulekut eesti värvikasse muusikaellu. Nüüd on nad oma koosluse määratlenud suure meistri nimega.

 

Maano Männi

– lõpetanud Tallinna Konservatooriumi prof. Jüri Gerretzi juhendamisel

– olnud Tallinna Kammerorkestri ja  Eesti Riikliku Sümfooniaorkestri kontsertmeister ning Rahvusooper Estonia orkestri külaliskontsertmeister

– aastast 2002 on Vaasa Linnaorkestri kontsertmeister

– Tobiase keelpillikvarteti ning ajastuhõngulise Strauss-orkestri asutaja ja esimene viiul

 

Endrik Üksvärav

– dirigent ja laulja

– lõpetanud Eesti Muusika- ja Teatriakadeemia kooridirigeerimise alal, õppinud trompetit ja metsasarve

– praegu õpib vanamuusika laulu Haagi Kuninglikus Konservatooriumis

Edouard Oganessian, orel, Prantsusmaa

 

Johann Sebastian                     Bach Prelüüd ja fuuga a-moll, BWV 550 (1708)

Prelüüd ja fuuga G-duur, BWV 536 (1708)

Koraalieelmäng “Allein Gott in der Höh’ sei Ehr”, BWV 662 (1708)

 

Felix Mendelssohn- Bartholdy    Avamäng oratooriumile ” Paulus ” (1836)

transkriptsioon / transcription Robert Schaab

 

Edouard Oganessian

– lõpetanud Tšaikovski nimelise konservatooriumi M. Voskressenski klaveri- ja L.Roizmani oreliklassis

– lisaks organistikarjäärile töötab viimased 25 aastat Pariisi konservatooriumis klaveriõppejõuna

Oksana Sinkova, flööt

Arvo Leibur, viiul

Aare Tammesalu, tšello

Lembit Orgse, klavessiin

 

Johann.Sebastian Bach             Partiita sooloflöödile a-moll BWV 1013 / Allemande

Oksana Sinkova, flööt

 

Inglise süit F-duur BWV 809 / Prélude. Vitement

Lembit Orgse, klavessiin

 

Partiita sooloviiulile  E-duur BWV 1006 / Gavotte

Arvo Leibur, viiul

 

Inglise süit F-duur BWV 809 / Allemande

Lembit Orgse, klavessiin

 

Süit soolotšellole nr.2 d-moll BWV 1008 / Allemande ja Courante

Aare Tammesalu, tšello

 

Inglise süit F-duur BWV 809 / Sarabande

Lembit Orgse, klavessiin

 

Partiita sooloviiulile  E-duur BWV 1006 / Preludio

Arvo Leibur, viiul

 

Inglise süit F-duur BWV 809 / Gigue

Lembit Orgse, klavessiin

 

Partiita sooloflöödile a-moll BWV 1013 / Sarabande

Oksana Sinkova, flööt

 

Carl Philipp Emanuel Bach        Triosonaat flöödile, viiulile ja basso continuole Wq 145

 

 

Oksana Sinkova

– lõpetanud Eesti Muusikaakadeemia doktoriiõppe

– töötanud Narva sümfooniaorkestris, teater Vanemuine ja Rahvusooperi Estonia sümfooniaorkestrites

– töötab õppejõuna Eesti Muusika- ja Teatriakadeemias

 

Lembit Orgse

– lõpetanud Tallinna Riikliku Konservatooriumi prof. Bruno Luki ja Kalle Randalu klaveriklassis

– töötab klaveri ja klahvpillimuusika ajaloo õppejõuna ning Interpretatsioonipedagoogika instituudi juhatajana Eesti Muusika-ja Teatriakadeemias ning õpetajana G. Otsa nim. Tallinna Muusikakoolis

 

Arvo Leibur

– lõpetanud Moskva Konservatooriumi Irina Botškova juures

– Eesti Riikliku Sümfooniaorkestri kontsertmeister
– Eesti Muusika- ja Teatriakadeemia õppejõud
Aare Tammesalu

– lõpetanud Eesti Muusika- ja Teatriakadeemia,  täiendanud end Mihhail Homitseti juures

– solist, kammermuusik, pedagoog, kontserdikorraldaja

– Tobiase Keelpillikvarteti ja ansamblite Resonabilis ning Reval Ensemble asutajaliige

– Mustjala muusikafestivali ning „Kadrioru lossimuusika“ kunstiline juht

Andres Uibo, orel, Eesti

 

Johann Sebastian Bach      Fantaasia ja fuuga c-moll, BWV 537(1708)

 

 

Andres Uibo                  „Uus Jeruusalemm“ (2004)

1956                             IV osa teosest “Apokalüptiline sümfoonia”

 

Ferenc Liszt                  Variatsioonid J.S. Bachi kantaadi

“Weinen, Klagen, Sorgen, Zagen” teemale (1862)

 

Andres Uibo

– lõpetanud Tallinna Riikliku Konservatooriumi prof. Hugo Lepnurme klassis

– täiendanud end Lübecki Kõrgemas Muusikakoolis prof. H. Gebhardi juures

– Tallinna rahvusvahelise orelifestivali algataja ja kunstiline juht

– Suure -Jaani muusikafestivali kunstiline juht

– helilooja, organist, Eesti Muusika-ja Teatriakadeemia professor

Olev Ainomäe, oboe

Toomas Trass, orel

Andres Uibo, positiivorel

Festivaliorkester Concerto bachFest kammerkoosseis:

Arvo Leibur, viiul
Valeria Rjumina, viiul
Maria Nesterenko, vioola
Aare Tammesalu, tšello
Imre Eenma, kontrabass

 

Johann Sebastian  Bach            Prelüüd ja fuuga G -duur BWV 550 (u.1710)

Toomas Trass, orel

 

 

Wolfgang Amadeus Mozart        Kirikusonaat F-duur KV 244 (1776)

Kirikusonaat D-duur KV 245 (1776)

Andres Uibo, positiivorel

Festivaliorkester Concerto bachFest

 

Jean-Adam Guilain                    Suite de troiseme ton / Süit kolmandas toonis (1706)

Toomas Trass, orel

 

Wolfgang Amadeus Mozart        Kirikusonaat G-duur KV 274 (1777)

Kirikusonaat C-duur KV 336 (1780)

Andres Uibo, positiivorel

Festivaliorkester Concerto bachFest

 

 

Carl Philippe Emanuel Bach      Kontsert oboele Es-duur, Wq 165 (1765)

Olev Ainomäe, oboe

Festivaliorkester Concerto bachFest

 

 

Olev Ainomäe

– lõpetanud Moskva Konservatooriumi oboe erialal prof. A.Petrovi juures

– Rahvusooper Estonia puhkpillikvinteti asutaja, ansambli Hortus Musicus solist

– töötab Rahvusooperis Estonia ning Eesti Muusika- ja Teatriakadeemia varajase muusika keskuses

 

Toomas Trass

– lõpetanud Tallinna Riikliku Konservatooriumi prof. Lepo Sumera kompositsiooniklassis

– õppinud orelit prof. Hugo Lepnurme juures

– töötanud Tallinna Pühavaimu kiriku organistina

– kirjutanud oreli-, kammer-, filmi-, ooperi-, vokaalsümfoonilist ja elektroakustilist muusikat

– töötab Eesti Muusika -ja Teatriakadeemia oreli -ja muusikateoreetiliste ainete õppejõuna

 

Andres Uibo

– lõpetanud Tallinna Riikliku Konservatooriumi prof. Hugo Lepnurme klassis

– täiendanud end Lübecki Kõrgemas Muusikakoolis prof. H. Gebhardi juures

– Tallinna rahvusvahelise orelifestivali algataja ja kunstiline juht

– Suure -Jaani muusikafestivali kunstiline juht

– helilooja, organist, Eesti Muusika-ja Teatriakadeemia professor

 

Concerto bachFest mängijad on koos musitseerinud juba palju aastaid enne Bachi muusika festivali tulekut eesti värvikasse muusikaellu. Nüüd on nad oma koosluse määratlenud suure meistri nimega.

Organ Hall of Estonian Academy of Music and Theatre / Органный зал Эстонской академии музыки и театра

Martin ter Haseborgi barokkorelil mängivad Andres Uibo ja tema õpilased / Performed by Andres Uibo and his students / Исполнители: Андрес Уйбо и ученики

Buxtehude, Bruhns, Bach

Ulla Krigul, orel, Eesti

 

Johann Sebastian Bach             Fantaasia „Piece d´Orgue“, BWV 572 (1708)

Koraaliprelüüd  „Erbarm´dich mein, Oh Herre Gott“, BWV 721 (1703)

Passacaglia ja fuuga c- moll, BWV 582 (u.1713)

 

Ulla Krigul

– lõpetanud Eesti Muusika- ja Teatriakadeemia magistrantuuri prof. Andres Uibo oreliklassi

– täiendanud end Viini Muusika ja Kujutavate kunstide ülikoolis prof. Martin Haselböcki oreliklassis

– praegu töötab Tallinna Soome Püha Peetruse kirikus organistina

–  toob regulaarselt igal aastal välja üks-kaks uut soolokava, oluline on ka kammermuusika

– sageli reisib koos oma harmooniumiga mööda Eestit

Piret Aidulo, orel

Daniel Kogan, viiul, Moskva

Andres Uibo, orel

Festivaliorkester Concerto bachFest

Bach, Buxtehude, Händel, Vivaldi

Taras Baginets, orel, Venemaa

 

Johann Sebastian Bach             Fantaasia ja fuuga g-moll, BWV 542 (1708)

Koraaliprelüüd “An Wasserflüssen Babylon”, BWV 653 (1708)
Koraaliprelüüd “Herr Jesu Christ, dich zu uns wend”, BWV 655 (1708)
Koraaliprelüüd “Vor deinen Thron tret’ ich”, BWV 668 (1708)
Passacaglia c-moll, BWV 582 (u.1706)

 

Taras Baginets

– lõpetanud Harkovi Konservatooriumi prof. S.Juškevitši klaveriklassis

– õppinud orelit Saksamaal, Austrias ja Rootsis

– alates aastast 1995 esineb soolokontsertidega üle Euroopa

Oksana Sinkova, flööt

Lembit Orgse, klavessiin

Edouard Oganessian, orel

Festivaliorkester Concerto bachFest kammerkoosseis

Arvo Leibur, viiul
Valeria Rjumina, viiul
Maria Nesterenko, vioola
Aare Tammesalu, tšello
Imre Eenma, kontrabass

 

Johann Sebastian Bach

Prelüüd ja fuuga G-duur  BWV 541 (1708)

Koraaliprelüüd “Komm, Heiliger Geist, Herr Gott” BWV 651 (1708)

Koraaliprelüüd “Komm, Gott, Schöpfer, Heiliger Geist” BWV 667 (1708)

Edouard Oganessian, orel

 

Johann Sebastian Bach

Kontsert klavessiinile f-moll BWV 1056 (1742)

Allegro moderato –  Largo – Presto

Lembit Orgse, klavessiin

Festivaliorkester Concerto bachFest

 

Robert Schumann

Fuuga teemale B-A-C-H op.60 nr.6 (1846)

Edouard Oganessian, orel

 

 

Carl Philipp Emanuel Bach

Kontsert flöödile d-moll, Wq 22 (1747)

Allegro – Un poco andante – Allegro di molto

Oksana Sinkova, flööt

Festivaliorkester Concerto bachFest

 

Oksana Sinkova

– lõpetanud Eesti Muusikaakadeemia doktoriiõppe

– töötanud Narva sümfooniaorkestris, teater Vanemuine ja Rahvusooperi Estonia sümfooniaorkestrites

– töötab õppejõuna Eesti Muusika- ja Teatriakadeemias

 

Lembit Orgse

– lõpetanud Tallinna Riikliku Konservatooriumi prof. Bruno Luki ja Kalle Randalu klaveriklassis

– töötab klaveri ja klahvpillimuusika ajaloo õppejõuna ning Interpretatsioonipedagoogika instituudi juhatajana Eesti Muusika-ja Teatriakadeemias ning õpetajana G. Otsa nim. Tallinna Muusikakoolis

 

Edouard Oganessian

– lõpetanud Tšaikovski nimelise konservatooriumi M. Voskressenski klaveri- ja L.Roizmani oreliklassis

– lisaks organistikarjäärile töötab viimased 25 aastat Pariisi konservatooriumis klaveriõppejõuna

 

Concerto bachFest mängijad on koos musitseerinud juba palju aastaid enne Bachi muusika festivali tulekut eesti värvikasse muusikaellu. Nüüd on nad oma koosluse määratlenud suure meistri nimega.

Aivars Kalējs, orel,  Läti

 

Johann Sebastian Bach

1685-1750

Sinfonia D-duur, BWV 29 (1731)

seade A. Kalējs

Koraaliprelüüd „Herr Christ, der einig Gotts Sohn”, BWV 22 (1723)

Koraaliprelüüd „Nun danket alle Gott“, BWV 79 (1725)

Lõpukoor teosest „Matteuse passioon“, BWV 224 (1729)

seade A. Kalējs

 

Johann Gottfried Müthel

1728-1788

Fantaasia Es-duur

Aivars Kalējs

1951

Aria sopra la lontananza del suo

organisto diletissimo (2002)

Perpetuum mobile (2016)

 

Aivars Kalējs

– mänginud aastaid duos soprani Inessa Galantega ja metsasarvemängija Arvīds Klišānsiga

– lavapartneriteks teiste hulgas Gidon Kremer, Maxim Novikov, Alexander Kniazev

– soleerinud Kremerata Baltica, Latvija koori, ning paljude rahvuslike sümfooniaorkestrite ees

– kirjutanud ligikaudu 100 teost erinevates žanrides

Käsikellade ansambel Arsis

Dirigent ja kunstiline juht Aivar Mäe

Tiia Tenno, orel

Maris Oidekivi-Kaufmann, orel

 

Johann Sebastian Bach

1685-1750

Koraalieelmäng

“In dir ist Freude” BWV 615 (1713)

 

Maris Oidekivi-Kaufmann, orel

Johann Sebastian Bach

1685-1750

Koraalieelmäng

“Wie schön leuchtet der Morgenstern”  BWV 739 (1708)

 

Tiia Tenno, orel

 

 

 

Käsikellade ansambel Arsis

 

Johann Sebastian Bach

1685-1750

 

Koraalieelmäng

“Nun komm, den Heiden Heiland”  BWV 659 (1708)

 

Tiia Tenno, orel

 

Johann Sebastian Bach

1685-1750

Koraalieelmäng

“Nun komm, den Heiden Heiland” BWV 661 (1708)

 

Maris Oidekivi-Kaufmann, orel

 

 

 

Käsikellade ansambel Arsis

 

Johann Sebastian Bach

1685-1750

 

Fugetta

“Vom Himmel hoch, da komm ich her” BWV 701 (1708)

 

Tiia Tenno, orel

 

 

Johann Sebastian Bach

1685-1750

Koraalieelmäng

“Vom Himmel hoch, da komm ich her” BWV 700 (1708)

 

Maris Oidekivi-Kaufmann, orel

 

 

Käsikellade ansambel Arsis

 

Johann Sebastian Bach

1685-1750

Koraalieelmäng

“In dulci jubilo”  BWV 729 (1708)

 

Maris Oidekivi-Kaufmann, orel

 

Johann Sebastian Bach

1685-1750

 

Fuga sopra il Magnificat

“Meine Seele erhebt den Herren” BWV 733 (1708)

 

Tiia Tenno, orel

 

Tiia Tenno

– õppinud Eesti Muusika- ja Teatriakadeemias, õpetajad prof. H. Lepnurm, I. Maidre, prof. A. Uibo ning Herfordi Kõrgema Kirikumuusikakoolis

– lisaks õppinud Hamburgi Kõrgemas Muusikakoolis professor Wolfgang Zereri juures

– töötanud organistina ka Saksamaal ja Norras

– aastast 1996 Tallinna Jaani koguduse organist ja koorijuht ning Jaani Kiriku Oreli Fondi üks sutajatest

 

Maris Oidekivi-Kaufmann

– õppinud Eesti Muusika- ja Teatriakadeemias prof. Hugo Lepnurme,Toomas Trassi ja prof. Andres Uibo juures

– täiendanud end Göteborgi Rahvusvahelises Oreliakadeemias

– Tallinna Rootsi- Mihkli ja Jaani koguduste organist

 

Arsise kellade ansambel

– kasvas välja Arsise kammerkoorist

– koosneb kaheksast professionaalsest mängijast, kelle käsutuses on üks maailma parimaid kellakomplekte

– on käinud kontsertreisidel pea üle kogu maailma: Rootsis, Soomes, Norras, Itaalias, Hispaanias, Prantsusmaal, Saksamaal, Suurbritannias, Iirimaal, Lõuna-Aafrikas, USAs, Lätis, Leedus, Venemaal, Kanadas, Belgias, Portugalis, Poolas, Hollandis, Hiinas

 

Aivar Mäe

– Arsise kellade ansambli kunstiline juht selle loomisest peale

– lõpetanud Tallinna Riikliku Konservatooriumi muusikapedagoogika erialal Ants Söödi klassis

– täiendanud end Portlandi Ülikoolis koorijuhtimise ja kultuurikorralduse erialal

– olnud Eesti Kontsert direktor, teater Vanemuine juht, Vene Teatri nõukogu esimees

– alates aasta 2009 sügisest Rahvusooper Estonia direktor

Aare-Paul Lattik, orel, Eesti

 

Johann Sebastian Bach

1685-1750

Prelüüd ja fuuga e-moll „Grand“, BWV 548 (1727)

 

Louis-Claude Daquin

1694-1792

Noёl Étranger (1757)

 

Alexandre Pierre François Boëly

1785-1858

Quatuor (1843)

Fantaasia ja fuuga B-duur (1840)

 

Peeter Süda

1883-1920

Prelüüd ja fuuga g-moll (1920)

 

Aare-Paul Lattik
–  organist

–  eriti pühendunud prantsuse orelimuusika interpretatsioonile

– esineb aktiivselt nii kodu- kui ka välismaal

Edouard Oganessian, orel, Prantsusmaa

Taras Baginets, orel, Venemaa

Aivars Kalējs, orel, Läti

Toomas Trass, orel, Eesti

Andres Uibo, orel, Eesti

 

Johann Sebastian Bach             Orelikontsert G-duur, BWV 592 (1713)

Saksi-Weimari vürst Johann Ernsti viiulikontserdi järgi

I Allegro

II Grave

III Presto

Andres Uibo, orel

 

Johann Sebastian Bach             Orelikontsert a-moll, BWV 593 (1713)

Antonio Vivaldi 2 viiuli kontserdi RV 522 järgi

I Allegro

II Adagio

III Allegro

Taras Baginets, orel

 

Johann Sebastian Bach             Orelikontsert C-duur, BWV 595 (1713)

Saksi -Weimari vürst Johann Ernsti viiulikontserdi järgi

Allegro

Toomas Trass, orel

 

Johann Sebastian Bach             Orelikontsert C-duur, BWV 594 (1713)

Antonio Vivaldi viiulikontserdi RV 208 järgi

I Allegro

II Recitativo. Adagio

III Allegro

Edouard Oganessian, orel

Johann Sebastian Bach             Orelikontsert d-moll, BWV 1059 (1745)

rekonstruktsioon Aivars Kalējs

I Allegro

II Adagio

III Presto

 

Aivars Kalējs, orel

 

Johann Sebastian Bach             Orelikontsert d-moll, BWV 596 (1713)

Antonio Vivaldi RV 565 järgi

 

I Allegro , Grave. Fuga

III Largo

IV Allegro

 

Toomas Trass, orel

 

Edouard Oganessian

– lõpetanud Moskva Tšaikovski-nimelise konservatooriumi M. Voskressenski klaveri- ja L.Roizmani oreliklassis

– lisaks organistikarjäärike töötab viimased 25 aastat Pariisi konservatooriumis klaveriõppejõuna

 

Taras Baginets

– lõpetanud Harkovi Konservatooriumi prof. S.Juškevitši klaveriklassis

– õppinud orelit Saksamaal, Austrias ja Rootsis

– alates aastast 1995 esineb soolokontsertidega üle Euroopa

 

Aivars Kalējs

– mänginud aastaid duos soprani Inessa Galantega ja metsasarvemängija Arvīds Klišānsiga

– lavapartneriteks teiste hulgas Gidon Kremer, Maxim Novikov, Alexander Kniazev

– soleerinud Kremerata Baltica, Latvija koori, ning paljude rahvuslike sümfooniaorkestrite ees

– kirjutanud ligikaudu 100 teost erinevates žanrides

 

Andres Uibo

– lõpetanud Tallinna Riikliku Konservatooriumi prof. Hugo Lepnurme klassis

– täiendanud end Lübecki Kõrgemas Muusikakoolis prof. H. Gebhardi juures

– Tallinna rahvusvahelise orelifestivali algataja ja kunstiline juht

– Suure -Jaani muusikafestivali kunstiline juht

– helilooja, organist, Eesti Muusika-ja Teatriakadeemia professor

Maria Krestinskaja, barokkviiul, Venemaa

Imbi Tarum, klavessiin, Eesti

Bach